TEST POWER ANDA PASAL "TEST" SIKIT

10:00 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Masih ingatkah anda pada kata2 sebegini???

disebabkan sudah 2 minggu test yang berpanjangan...

banyak ilmu dan macam ragam manusia yang saya dapati

dan banyak juga quatation2 yang perlu anda tahu dan amalkan




quatation2 ini perlu dirahsiakan identiti pembawanya untuk mengelakkan isu bokot barangan buatan malaysia tidak berlaku lagi



sila isi tempat kosong sendiri





sepro 1(CAB 2034)

2-9-2009/ LH1/ 2.30 PTG


Sebelum test

1)adib : weh camne nak wat ni?? ni haa..mccabe theile nye cari q ni...
___ : ko kene blaja dari basic..x blh men hafal je dib
adib : boleh kot..bkn pntg pon..gambar ni just nk tunjuk je
___ : ko kene belaja dari asas cam aku...

2)adib : weh ___ x stadi ke??
___: aku present pcs sok doh..aku redho.
adib : ooo...sket pon x nk??
___ : aku x berharap sangat dib...sok tiru ko eh..

3)adib: weh buat tutor weh
___: aku da buat tapi 2 soalan
adib : zzzzzzzzzzz

4) adib : ____ "ch" x stadi ke??
___ : die kan kool...eh ___(rujuk soalan 2) ko pon nak jadi kool gak ke??
adib : hehe

5) ___: sape ade pembaris panjang??
adib : (wat x tahu sambil melihat graph mccabe)
___(rujuk no 2) : ko ada pembaris panjang dib
adib : nah!!
___ : weh ko kate tadi x de
adib : bile lak aku ckp x de..aku diam je kot tadi
___: tahi la ko dib..jambu ___(rujuk soalan 2)


selepas test

1) adib : stage ko dapat bape?
___ : 10
___ : 13
___: 12
____: 16
adib : ?? mane satu nih??

2) adib : weh ____(rujuk soaln 2) aku ada silap dowh
___ : yang mane..byk ke
adib : teruk gak r
___: laa..x pe r..aku redo dib..terima je.aku x harap ape pon
adib : (mamat ini memang kool)


COMET (EBB 2043)
8-9-2009/MAIN HALL/5.15 PM

sebelum

1) adib : weh ____camne nak wat yang itteration nih
___ : ko kene belaja dari asas
adib : asik belaja dari asas je bila nk pandai
___ : ko kene belaja dari basic klo nk pandai cm aku

2) adib : weh ___ nk buku comet aku
___ : dah x de dowh..sape tah amik..(sambil buat muka risau)
adib : emm..x pe r..klo jpe bagi aku balik
___ :okes (sambil tersenyum di dalam hati)

3) adib : cmne nak LU nih
___: aluladumbaurdix
adib : cmne2
___ :aluladumbaurdix
adib : aluladumbaurdix
___ : yeah...x boleh U x L kene L x U
adib : o..ye ke

4) adib : weh ___cmne nk pivot ni
___ : ok..dalam banyak2 ni mane satu paling besar
adib : fish r.yang tu dak tadika pon taw
___: tu r basic die!!
adib : oo..ye ke

5) adib : matrix senang kot..baik ko skor..standard sekolah menegah je
___ : sekolah menegah ape..sekolah rendah lagi aku da belaja
adib : dari tadika sebenarnya ku dah tahu
___ : kalo ko nak tahu..lahir2 aku da tahu dah..aku kan bijak x macam ko!!

6) adib : weh ___ lepak ngan ko weh..dak ni g makan
___: ha buleh2
adib : tadi budak ni cerita suara k__ sedap dari ko
___ : eh
adib : tah aku x pnh lak dgr die memekak cm ko kat sebelah aku
___ : suara die mmg sedap pon
adib : (untuk bagi moral support dan kembalikan maruah sebagai vokalis virtuoso)
tapi..ko pon sedap gak..!! ko masuk r talent search..aku dgr k___ nk masok
___ : (dalam hati) wat pe..kompem2 la aku mng..suara aku kan sedap


selepas test

1)suara ramai manusia..tida dapat dikenalpasti siapa penyampainya...

____: fish!! kene pakai 2 kalkulator
____: akak yang pakai skirt tu peha x besa lak
____: asal skirt die paras meje je
____: aku cop kakak 2..
____: die bagi soklan x senang lak kan!!
____: cmne nak derive tadi??

2) adib : weh ko dapat jawab x
___ : senang kot..aku da tido2 da tadi..aku kan bijak

3) adib : weh ko dapat jawab x
___ : boleh la
adib : aku cm x ckp mase tadi
___ : sng kot!!

4) adib: weh nampak walet aku
___(rujuk soalan 3) : aku kat bazar...

selepas seketika
adib : kat bilik ko ada walet aku
___ : tadak!!
adib : damn!!




p/s: the moral of the story...test tu mmg susah..sepro pon budak yang belaja dari asas pon dpt 20..anda yang menghafal rumus bagaimana pula???siapa makan cili terasalah nak minum air!! aku cume suruh korang isikan tempat kosong dengan nama2 yang korang suka...


4 comments:

Comment by chapoi on September 10, 2009 at 1:28 AM

cam kenal je orng test comet dialog number 2 tu....sori dib...kate nk pandai...biar sorang2...prinsip adi

Comment by mcddy on September 10, 2009 at 2:20 AM

sape mamat yg kool 2??
sgt-kool

Comment by cruzados.inc on September 10, 2009 at 5:25 AM

maaf...skema jawapan tidak dilampirkan oleh lembaga peperiksaan..ini adalah kertas soalan tertutup....

Comment by nasri.azlan on September 10, 2009 at 8:18 PM

siot la adib..
pasni mls nk aja ko da...
huhu..
ugut nie..

Post a Comment