NUR AMINA KE TZ??

11:20 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Mesti ada segelintir pihak yang ingin beristerikan wanita macam nur amina..

Apa yg saya maksudkan nur amina di dalam tv3

Bkn pelakon nur amina ye sekalian..

Begitu jugalah saya dan adalah 2 3 orang yg bersependapat

Good looking, baik nak mampus sampai pijak semut pon semut tu boleh pijak balik kaki die, dll

Kenapalah nur amina tu cume watak je..

Kalo ada betul2 kan bagus

Da lame da ak kumpul duit tggl kasi standby mak aku gi meminang je

Sape yg nak die jugak..atau ad niat untuk hantar pinangan gak..

G mam same anda..aku sanggup kelar leher korang..haha

Tp kalo da
ustaz hassan yg nak..nk wat cmne..

saya sbagai aidil, sy sggup berkorban..

Aku dgn tibe2 minat kat architecture..ak nk pindah ke uia nex sem..

Klo dapat offer kat sydney uni pon ok gk

Pastu aku doalah anak aku mulut x mcm longkang

Dengan kate yg lebih mudah..mulut cm sarah..(bkn sarah halimi ataupun srah raisudin)

Agaknye die dulu lahir dari perut kucing kot..

Tu pasal jadi cmtu



Biar ckp byk tapi x yah la sakit perut memanjang



Kalo aku ada anak cmtu..1st plan aku sula mulut die..

Tp sy kan aidil..x kn lah ad niat jahat cmtu





DAN SAYA MENGAKU DAN DENGAN BANGGANYA SAYA ORANG KUALA KANGSAR PERAK!!!



Katrina tu pon cm boleh buat bini gak...ish..nk pilih mane satu ni..






p/s:- sebenarnye aku x de point nk update ape..cume aku nak bagitahu..nur kasih mmg terbaik...akhirnya malaysia dpt jgk buat cerita terbaik..aku maksudkan paling terbaik.. dr bazir2 buat cerita cm pisau cukur ke, jalang ke, bohsia ke...asal die x buat 100000000 filem standard2 cmni..Mmg la cerita die agk cliche.. dr episod 2 aku da taw ending die cmtu..tapi die punye flow mmg terbaik..aku sampai demam2 tgk cite tu..sape rase hati keras..muke otai..gangster malaya..segan kene kutuk tgk citer melayu jiwang2 cm bapok...sangat rugilah anda2...keteng dulu pon gangster malaya gk tgk gk citer tu.

2 comments:

Comment by Nur Liyana on December 7, 2009 at 8:51 AM

ngehehe...adib sgt jewanggg....

Comment by cruzados.inc on December 7, 2009 at 4:08 PM

ak demam nur kasih tibe2..damn

Post a Comment