SAYA TAK SUKA UNIVERSITI SAYA

11:34 AM / ~titik urine cruzados.inc /

Adakah anda cukup bagus dengan memasuki universiti??

Jelas jawapannya tidak atas dasar............



1. Universiti saya sangat bosan ketika ini

2. Universiti saya meninggalkan byk kerja untuk diuruskan

3. Universiti saya tiada makanan best yang dijual dikala ini

4. Universiti saya tiada ramai yg perempuan yg mendapat jolokan hot damn pada waktu ini

5. Universiti saya tak memberikan elaun makan dan sara hidup

6. Universiti saya membuangkan masa saya yang biasanya terbuang dengan cara yang lebih efektif

7. Universiti saya sangat sunyi tanpa diganggu suasa hiruk pikuk kemajuan dan pebandaran





dengan kata yang lebih mudah




SAYA TIDAK SUKA UNIVERSITI INI




terima kasih...




nukilan manusia tertekan + jiwa kacau di v2A-221



p.s:-bila nk hari sabtu ini??

3 comments:

Comment by k3me on December 18, 2009 at 8:36 PM

ko kt utp?? ngahahaha

Comment by nasri.azlan on December 19, 2009 at 12:49 PM

haha..
br ko rasa tertekan kn..
ak da bese kena..

Comment by nur maisarah on October 8, 2010 at 11:07 AM

keh3

Post a Comment