HARI BAPA UNTUK EN. YOUSOP

2:21 AM / ~titik urine cruzados.inc /



Selamat Hari Bapa..bapaku..


Ak rase cm da lambat je nak pos..
Tp..kesah lak..
Time hari bapak yang paling aku suke..family dinner..
Rase cm nak melompat je..

Bagi aku..hari2 adalah hari bapa..
Klo 1 hari je hari bapa..
Tak de lah korang hormat bapak korang kan hari2..


(inilah gambar en. mohamed yousop..die mmg pandai nak pose2 dpn kemera nh..pic nih die amk time g holiday dulu...ketampanan beliau pon jatuhlah kat aku yang sering dicemburui oleh si capek NOPAL..)

Bapak aku lak namenya agak ganjil..
Di yelo pages sekitar KL/SELANGOR ad sorang je ejaan macam nih..
Tp market..
Macam org puteh..

Untuk pengetahuan anda2 diluar sana..
Bapak aku sebenanya org puteh..
Die pon agak lah puteh..
X mcm anak kesygn die nih..

Hehe..apa2 pon..

SELAMAT HARI BAPA UTK..
EN MOHAMED YOUSOP BIN LONG



(kan aku ckp..bapak aku org puteh..tgk name atuk aku ar)



1 comments:

Comment by Nur Liyana on August 31, 2009 at 8:21 PM

huhu..ko ade blog kah???peliks sungguh

Post a Comment