APA YG ANDA PERLU TAHU PASAL DUGONG

7:55 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Disebabkan aku terpaksa menjaga dugong

Aku akan cerita sedikit

Apa yang best tentang dugong

Orangnya kah??

Tandasnya kah??

Pak gadnya kah??



Okes...mula2 anda perlu tahu camne cara untuk qualify masuk disini


1)Anda perlulah bungkus badan anda dengan selimut yang tebal dalam masa 48 jam..Oleh itu badan anda mampu untuk menjadi panas dalam tempoh terdekat..(dengan kata lain menecah suhu yg tinggi dalam 39degC)

2)Amik hingus pembawa wabak dan letakkan dalam mulut anda (sedap weh..sape nak aku nye)

3)Cari pembawa dan letak muka anda betul2 di mulutnya supaya bila die batuk terus masuk kat pale hotak anda

4)Apabila pergi ke klinik..buat muka yang paling serabai yang anda boleh buat...(ini x bermakna muka ayap baru bangun tido. x pon seperti rambut keteng)

5)Jangan lupa pakai jeket yang tebal ketika ke klinik supaya suhu badan ada tidak terdedah ke persekitaran dan mengurangkan takat didihnya

6)Cari sesiapa yang boleh menghantar anda ke klinik untuk menunjukkan bertapa sengsara nya penyakit anda

7)Jangan lupa sebelum pergi klinik jangan makan apa2..ini akan membuktikan bahawa anda hilang selera makan

8)Jangan menunjukkan simbol yang anda terlalu gembira untuk terpilih masuk ke duyung dihadapan doktor..tetapi tunjuklah muka pasrah dan rendah diri


Skarang anda perlu tahu apa yang ada di dugong


1)Anda akan menjadi anak raja kerana ada orang sudi mengambil dan menjemput anda ke klinik dan mengemaskan pakaian anda

2)Setalah sampai..anda jangan terkejut bila pak gad bertanyakan anda "ko mahu puase ke x esk??..nah ambil borang ini"..ini akan menjadikan diri anda terfikir dua kali untuk mengisi borang yang ada kolum tok puasa mahupun tidak

3)Anda jangan terkejut bila disekeliling anda kekurangan orang..(ye r..1 blok ni ada berape org la sgt)

4)Anda jangn terkejut bila ada orang yang makan dengan enaknya pada waktu tgh hari..(termasuklah aku hari ini...weh ini kebenaran doktor ditambah restu mak aku!!)

5)Anda jangan pelik sekiranya anda berfikir dua kali terhadap makanan yang diberikan samada makanan manusia ataupun kucing..(da sakit2 berkira lak..makan je r!!kat rumah pon nasi ngan telur je..sini ada ayam pe)

6)Anda jangan hairan bila anda tiada eksesori dan juga langsir

7)Ada orang yang akan mengejutkan anda diwaktu pagi..(beskan!!..cm kat rumah)

8)Dan paling penting sebelum sampai disini pastikan henset ada dicharge penuh dan ad kredit supaya mudah berhubung dgn dunia luar dengan kata lain menyusahkan orang lain jika mahukan makanan yg enak lagi


2 comments:

Comment by sarah on August 27, 2009 at 8:04 AM

padan muka ko.

mesti virus aku dah beranak kat ko.
korg takleh mintak ke tanak kuarantin?

doctor ritu chill je aku mintak.
tu ah ko x pandai menggode.:D

Comment by ayapmatt on August 27, 2009 at 10:22 PM

sabar adib...
bulan2 pose mmg byk dugaan dtg menhempap...
kami sbg rakan2 selalu mendoakan kesihatan anda dan semoga pnjg umur...
kami berharap semoga anda cpt sembuh dan sihat sprt dahulu kala...
kami x mahu kehilangan mesin basuh yg kami pelihara sejak dulu lg...

Post a Comment