CONVO FISH!!

2:44 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Day 1

Dikala petang tiba kami amat penat..

Setelah hujan lebat tamat kami berehat..

Setelah hujan selesai turun kami bertugas kembali..

Ketika hampir malam kami mendapat ayamas

Ketika malam saya mengiringi seseorang untuk makan..

Setelah selesai semuanya saya turut makan sekali..

Setelah itu saya pergi melawat ke gerai yang ada.

Kemudian saya menolong 1 2 benda..

Dan seterusnya saya diberi sedikit tunjuk ajar..

Ketika tengah malam menjelma saya penat

Tetapi kami ada sedikit tunjuk ajar kedua..

Kami dimarahi atas kebebalan kepala otak kami..

Mereka segan tetapi saya tidak..

Kerana saya tidak lakukan sebarang kesalahan dan juga..

Saya sendiri pon tidak mempunyai rasa segan.

Sebelum itu..

Saya berjumpa dengan ramai komuniti disini..

Mereka memuji baju saya..

Dan sanggup bertaruh dan bergaduh sesama mereka..

Tetapi yang muat hanya seorang...

Beliau berbadan bidang, sasa dan digilai ramai wanita..

Nama beliau dirahsiakan..

Tetapi apa yang saya tahu dia tidak bwk motor sem ini

Moto beliau warna diraja

Beliau suka tengok cerita hantu..

Tetapi beliau tidak gerun..

Kerana beliau sangat berani..

EG beliau dapat A atas hasil usaha sendiri..

KESIMPULANNYA

Beliau memang layak untuk baju itu..

UNTUK ESOK..

SAYA AKAN BAGITAHU ESOK..

TAK PON LUSA..

TAK PON TULAT..

TENGOKLAH BILA2 SAYA SENANG..SAYA TULISLAH!!



TENG...

0 comments:

Post a Comment