SILENT MODE!!

3:08 AM / ~titik urine cruzados.inc /

X de banyak cite nak pos..

since aku da sampai rumah

so x de mase nak post blog ni..

nak spend sket masa ngan rakan2 ngan saudara mara..



AHAD



Hari pertama aku dirumah..

Pagi ku tidur sampai ke petang. Terjaga pada pukul 4.00ptg..

Wah lamanya tidur..

Pukul 5 mandi dan lunch sekali ngan high-tea..

Pukul 8..

Kakak ajak makan pizza.

Pukul 12mlm... makhluk2 dan kupu2 malam ajak keluar pegi danau

Pukul 3..sampai juga di rumah

Pukul 4.. TIDO



ISNIN


*Sila rujuk jadual di atas



SELASA


Pukul 1.00 pagi..

Jalan2 di danau..

Ada orang buat shooting ('mek' yang belakon cerita salam pantai timur oo!!)..

Aku inter-frame..kejap2

Tak beli buah tangan dan cenderahati

Balik dirumah

Post blog..

Tidur.



Itulah apa yang aku buat sejak beberapa hari ini...amat busan...aktiviti yang dilakukan terlalu sama dari masa ke semasa..cuma masa yang menuntukan...cerita lanjut akan dikarang pada waktu dan ketika lain..aku tak de mood nak memaki hamun orang pada hari ini!!

1 comments:

Comment by sarah on August 6, 2009 at 3:30 PM

adib !
belanje aku weh

Post a Comment