6 HARI DALAM SEMINGGU

2:12 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Aku pon x tahulah kenapalah ada hari selasa...

Kenapalah dalam seminggu mesti ada hari SELASA??

Kalaulah lepas hari ISNIN skip terus hari RABU best juga aku pikir.

Sebab2 kukuh aku cakap begitu..




1)Hidup aku tidak berhadapan dengan kelas dipagi yang sungguh memenatkan sehingga ke petang

2)Tidaklah berjumpa dengan brader muke jambu tapi perangai cam BaB! di matlab

3)Kuranglah satu hari berkesempatan menatap wajah pemakai2 tudung yuna yang rasa diri dorang anggun

4)Kuranglah satu hari didera oleh ayah tiri

5)Cepatlah hari sabtu tiba supaya boleh bercuti..yey!!

6)Kurang juga 1 hari menatap wajah chapoi mahupun mendengar suara acak dan juga sgv kuning

7)Kuranglah 1 hari mendengar ketakburan nasri

8)Kuranglah satu hari bangun pagi2

9)Kuranglah satu hari makan nasi dengan telur juga kicap

10)Kuranglah satu hari membasuh pinggan,mangkuk dan periuk juga memasak nasi

11)Kuranglah 1 hari berpantun dengan ayap

12)Kuranglah 1 hari tengok muka pian, akmal, faiq, ajis dll

13)Kurang jugalah 1 hari untuk adi bermain facebook kat leptop aku

14)Kuranglah 1 hari melayan nazep yang semestinya gediks

15)Kuranglah 1 hari untuk melihat manusia berfizikal besar seperti cik poy.

16)Kuranglahsatu hari untuk berjumpa dengan manusia yang debab dan jalan terkedek2 suka bercakap2 dan memang SUCK!!

17)Kuranglah satu hari mencarut dan mengpost blog

18) Dan sebagainya...




Tapi ada juga bende menarik pada hari SELASA!!

1)Dengan adanya hari selasa...
















Adanya hari yang boleh ditolak untuk jadikan 6 hari dalam seminggu!!

Kerana tiada hari lain yang masih berkelayakan terutamanya AHAD & SABTU!!


*************************************************************************************************
BM aku memang bagus dan layak dapat A1!! Tahi seketul pada sesiapa yang menanda paper aku!! kredit untuk sesiapa yang turut bernasib malang tetapi berjaya masuk ke UTP!!

10 comments:

Comment by chapoi on July 28, 2009 at 3:38 PM

aku bkn stkt nk selasa je tkde....kalo bleh 7 hari trus tkde...kenape??

tkyh nk tgk muke adib yg bapak r tk jambu dan mulut cam cibai

Comment by nasri.azlan on July 28, 2009 at 4:57 PM

satu lagi mitos utk dpt dean list :
sntiasa takbur especially ngan adib..
wakaka..:P

Comment by cruzados.inc on July 28, 2009 at 5:20 PM

huh.
ramai sungguh manusia berdendam

Comment by faiz on July 29, 2009 at 12:30 AM

argh.. aku benci sabtu ahad sekali
jd aku undi capoi jd mmp seterusnye
capoi, xnak sume 7 hari
yeaaa!!

Comment by k3me on July 29, 2009 at 2:45 AM

faiz.. mmp tuh nate gapo dye?
ko xnak jmpe muke aku?
lek r, ade 5 hari klas pon bkn ko rajen nk dtg..
nguahahah

Comment by chapoi on July 29, 2009 at 2:48 AM

mmp ape nyer....mpp la ngok...

Comment by cruzados.inc on July 29, 2009 at 7:31 AM

asal x map

Comment by sarah on July 29, 2009 at 2:26 PM

huh !

Comment by sarah on July 30, 2009 at 9:26 AM

6)Kuranglahsatu hari untuk berjumpa dengan manusia yang debab dan jalan terkedek2 suka bercakap2 dan memang SUCK!!

p/s : apsal aku MACAM terase poin neh eh.
gahhhh.

Comment by cruzados.inc on August 13, 2009 at 11:55 AM

siapa makan babi terasalah haramnya..

Post a Comment