BERKABUNG

10:16 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Kenapalah hidup ini mesti belaja

Korang dulu dalam report card sekolah rendah2.

Korang ingat tak ada column cita2.

Tak silap aku ada 3 ruang kot.

Mean 3 cita2 pilihan.

So..

First column biasanya setiap tahun aku akan letak askar sebagai feveret ambition.

Pastu polis.

Diikuti ngan cikgu.

Korang pon mesti lebih kurang kan.

Bajet kalau letak unit beruniform pakaian seragam apa shit tah nampak cool.

Tapi..aku rasa memang cool pon.

Leh tembak2 orang.

Kalaulah aku jadi askar ke bomba ke ape lagi yang berkaiatan dengan baju semat atau lebih ringkas menjadi penyagak atau penanam anggur...

Tak yah susah2 nak pegi kelas pagi2.

Sara hidup sendiri.

Menghadap muka lecturer yang salu je tak puas hati.

Dan sebagainya yang ada berkaitan dengan kelas.

Tak yah pening2 nak score untuk maintain pointer yang biasa nya cukup2 makan.

Biasalah..budak2 sekolah2.

Apa yang aku nak cakap..

Adalah..

Kerana..

Mengapalah mak daku sungguh marah kali ini..

Yang peliknya..bile daku cakap orang lain pon sama..semua jatuh..

Mak daku cakap..jangan compare ngan orang lain.

Tapi bila aku cakap ok lah itu pointer..at least boleh sambung belaja lagi....

Mak daku bandingkan dengan kakak2 ku dan abangku yang mampu memperoleh pointer yang lebih menarik..

Hmm..pelik betul dunia ni.

Anyway..sesiapa yang berjaya tahiah diucapkan dan sesiapa yang telah berusaha tapi tak berjaya..bolehlah amik inisiatif untuk mencarik gundik2 di ipoh mahupun lucky hotel..tak pon boleh ar lompat keluar terus dari tingkap kalu duduk di tingkat 4 mahupun 5.

Aku masih lagi berkabung..so sapa nak join..boleh lah amik cadangan diatas sebagai salah satu daripada tindakan awal..

3 comments:

Comment by k3me on July 14, 2009 at 1:22 AM

hoi.. rezut hang bape?

Comment by cruzados.inc on July 14, 2009 at 11:23 AM

ad ar sikit..cukup makan anak bini jerr...

Comment by Faive on July 14, 2009 at 11:00 PM

adibo sponsor, hahaha...~
sebenarnye mak ko bangga ngan ko tu,
die segan nak cakap pasal ko dah besar...

Post a Comment