FAKTA MENARIK!!

8:02 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Aku amatlah hairan hari ini..

Dulu masa SPM aku dapat 'B3' untuk BM..

Yang peliknya..

Aku rasa aku nya bahsa lebih berbahasa daripada orang yang cuba menjuruterakan bahasa..

Ramai lagi yang tidak faseh berbahasa melayu jika anda semua mengunjungi DAS..

Aku rasa..

Bak kata ACAK....

SPM kami diatanda orang DBP yang katanaya lebih M##A Mendengar..

Macamlah beliau tuhan!!

Ataupun..

Bahasa melayu kini sudah berubah...

Perkataan itu mampu digunakan oleh sesiapa sahaja mahupun 'janitor' (*dengan izin yang berhormat)

Penggunaan rebat tunai, ataupun justifikasi (biasanya disebut jastifikiasi walaupun sebutan sebenar adalah justifikasi), juga penggunaan ayat yang berakhir dengan ...sasi dan sebagainya.


___________________________________________________________________________________

Fakta menarik lain...

Lecturer yang menggelarkan dirinya ayah ataupun dad ataupun kawan mahupun rakan..

Mungkin beliau juga menggunakan penggunaan bahasa yang salah yang tidak diiktiraf oleh DBP..

Apa yang dapat aku simpulkan..

Beliau yang sebenar adalah ayah tiri macam mak tiri di dalam cerita snow white...

Sungguh 'mendidik'!!..

Banyak lagi cerita PCS, DAS, FUCK, SUCKER dan sebagainya..

Mungkin aku dapat cerita lain kali..

Somebody gonna hurt you REAL BAD!!

1 comments:

Comment by chapoi on July 27, 2009 at 9:59 PM

ko penah tk rase kena sepak kt mulot???hahaha

Post a Comment