AKU DAH GEMUK!!

8:37 PM / ~titik urine cruzados.inc /

9.00 p.m. SELASA

1)Baju s.k hitam, body fit
2)Seluar jean levis pasar mlm
3)selipar

setelah beberapa ketika....

tgk cermin

*********************************************************************************************

HAZARD

eh bontot nampak besar

PRE-CAUTION

sweater romp yang ada belang2

RESULT

dapat cover bontot

Tahniah!!





__________________________________________________________________________________

7.30 a.m. KHAMIS

1)Baju giordano hitam, body fit
2)Seluar jean romp
3)kasut
4)beg mont blanc

setelah beberapa ketika....

tgk cermin

*********************************************************************************************

HAZARD

eh bontot terkeluar

PRE-CAUTION

letak beg kat belakang sambil menutup punggung ketika berjalan

RESULT

tiada lagi bontot

Tahniah!!







_______________________________________________________________________

8.30 p.m. KHAMIS

1)Baju sk hitam, body fit, v-neck
2)Seluar jean romp
3)selipar

setelah beberapa ketika....

tgk cermin

*********************************************************************************************

HAZARD

bontot yang besar dan terkeluar

PRE-CAUTION

?

RESULT

Tiada idea??..Tidak berkeyakinan untuk bermesyuarat!!


TAHNIAH!!!

_______________________________________________________________________


Kepada sesiapa yang mengalami masalah seperti aku..silalah bersedia membeli seluar yang lebih besar.. mana tah nak campak punggung ni. Sapa nak sikit aku boleh bagi.. Aku nak kuruskan diri bulan puasa ini...



Aku still pelik..asal lemak aku bertakung kat bontot ini..tak nak pulak die singgah kat tempat lain!!


AKU DAH BERFIZIKAL SEPERTI CHAPOI DAN SARAH!!! TIDAK!!!!!!


3 comments:

Comment by sarah on July 30, 2009 at 10:04 PM

oi.
ko dah gemok dari dulu oke.
tak payah baru nak kait ngn aku skang

lemak bontot ko kasi bakar sket.
HAHA !

Comment by k3me on July 31, 2009 at 12:16 AM

manusia bersaiz 36 berkate2 diatas ku~
hehe
post yg agak bezt
tp
bkn ko suke kalo bontot besa
tampak lebeh seksi gitu~
ngeh
papehal, ayat last ko gak yg plg mantap
bole2, aku bg a dlm spm ea
A2 R..

Comment by chapoi on July 31, 2009 at 4:06 AM

bai nyer adib...bnyk agi manusia xxxl aku gak kena ngn ko...ko jgn sampai blog aku penoh ngn name ko...akan aku bongkar sume benda2 tk best pasal ko...

aku bersumpah...dgn keyboard yg aku ade...aku akan berkarya mengutuk adib habis2san....

cukup la ade selesema babi,jgn sampai ade selesema adib...

Post a Comment