DAMN YOU LITLE BUSTARD!!

9:37 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Tak de pon motif post kali ini..

cuma amat penat..


dan tertekan sebentar


so untuk hilangkannya..


cuma ada satu cara.


dengan mencarut dalam post..


So sesiapa yang rasa tak nak dicarut
baik keluar sebelum terlambat


Tak de faedahnya baca blog ini kalau dicaruti


Lebih baik tengok elearning mahupun utp website


prism pon bagus gak


bagi sesiapa yang berkenaan
bacalah ayat2 dibawah ini

tatap puas2 pastu hafal sampai masuk kepala otak


pastu fikir baik2 time tido
pastu

kalau rasa da tersedar pergi bukak tingkap dan terjun jauh2


sampai BERSEPAI usus perut!!


kalau tak mampus2 lagi..


pergi panjat balik bilik korang pastu terjun sekali lagi


kalau rasa nak umph!!


datang bilik aku sebab kat tingkat 5..

cepat sikit orang tua cakap..


ok..lah!!


bersedia untuk DICARUTI..




*************************************************************************


F#@K YOU!!!



ASSHOLE!!



HEY, BITCHES!! YOU SON OF THE BITCH!!





F#@K YOU MOTHER FUCKER!!


note : #=U, @=C



p/s : post kali ini TIDAK melibatkan rakan2 terdekat dan classmate aku.ok!! So tak perlulah kamu2 susah2 nak carik kesatuan untuk memboikot barangan2 buatan aku & co!!
pechenta seni memang selalu jiwa kacau..damn ass!!

3 comments:

Comment by sarah on July 30, 2009 at 12:17 PM

p/s : post kali ini TIDAK melibatkan rakan2 terdekat dan classmate aku.ok!!

seb bek.HAHA !
tenang tenang.

Comment by nasri.azlan on July 30, 2009 at 2:29 PM

bgus2..
xde org yg trasa..

Comment by cruzados.inc on July 30, 2009 at 8:33 PM

haha..mesti korg terasa..!!

Post a Comment