TIRED MISSION (PART 2) - F@#KING GREAT!!

8:26 PM / ~titik urine cruzados.inc /

Sorry atas title post kali ni. Ini nak menunjukkan bertapa gembira sampai tahap tak boleh nak dipertikaikan hati ini yang masih lagi teringat kenangan semalam. Mungkin aku akan punya plan yang lebih baik dari hari semalam jika diizinkan singgah sebentar nun jauh disana.

Day 1:

Jam 8pagi. 8/7. Aku bangun sedikit lambat tika itu. Walaupun kusedar yang ku perlu bangun diawalan. Hmm..tak mengapa. Ramalan ku tepat kerana tepat jam 8.01pagi adalah seorang insan yang tidak jemu mengejutku. Oh..baik betul beliau!! Bangun diawalan memanglah tidak best. (hey..aku bangun subuh tau hari tuh!! tp qada' ar). Okes. Malas nak cerita. Naik bas. Sampai sirim kol 10-11pagi. Orang sirim cerita bohong tapi kami dengar dengan rela.Gerak pegi gunung jerai pulak. Nak panjat g.jerai tapi tak jadi. Sampai mrsm. Makan lauk dewan makan. Kuar lepak kedai pakcik anak lawa di kala malam hari.Balik bilik.Borak2 sambil main poker. Tidorrrrrr...

Day 2:

Inilah hari yang paling best. Selamat gak RM100 aku. Ceritanya bermula apabila kami ke padang besar di kala siang hari. Seawal pagi lebih spesifik. Memang mengantuk shit. Tetapi itu semua tenggelam dengan kebendaan dari siam padang besar yang amat memukau. Daku sempat menghabiskan wang dengan dua bende. Satu tuh barang orang tua bak kata kecik. Dan satu lagi barang budak sekolah baru belaja bak kata sarah. Itulah antara yang paling menarik yang dapat daku beli selepas kecewa ngan pakcik poyo yang tidak mahu menurunkan RM5 untuk seluar dockers yang aku memang kempunan. Balik ke mrsm. Sempat juga aku gebang pada remaja2 disitu. Malam makan bbq. Lepak kedai pakcik suke bercerita ditamabah anaknya yang not bad. Main 2 deck bluff. Tido...



barang orang tua



barang orang muda mudi remaja


Day 3:

Mendaki ke gunung jerai. Sampai disana. Panjat gunung itu. 4jam samapi atas. Amik gambar 2, 3 ketul. Turun dalam 2 jam. Makan rambutan murah (kesian pakcik itu..orang buta). Tapi rambutan die memang terbaik. Pakcik memang cool!! Turun2 makan abc dan nasi goreng pakcik van. Mencarut beberapa kali akibat terlalu letih dan kelewatan makcik itu untuk menghidangkan 8 gelas ais kosong. Naik bas. TIdo.. Last2 sampailah di utp.

Sebenarnya daku bukan malas tuk bercerita tetapi kali ini apa yang daku cuba sampaikan ialah kegembiraan ini tidak boleh ditaip oleh leptop. Kalu mahu cerita lebih lanjut. Esok lusa aku kepilkan pic yang cool untuk tatapan ramai. Convo09's family day memang TERBAEK!!


p/s: gambar dikepilkan bukanlah imej sebenar.Kalu mahu lihat datang lah ke v5c-L5.2.6. Kerana aku bukanlah seorang remaja berbdn gempal,jalan tekedek kedek,suke ber cakap cakap, muke kerek [ (org kate)~memang pon!!] yang suke mengambil gambar muke sendiri tak pon gambar adik yang die sayang la sagat kot. pastu pasang webcam kat depan rumah.cerita bende mengarut.

orang yang dimaksudkan pada ayat makan dalam diatas boleh dilihat pada blog..


3 comments:

Comment by sarah on July 11, 2009 at 11:50 PM

lawa gak comforter.
shial.
bes bes

Comment by chapoi on July 12, 2009 at 12:02 AM

adib...gi mati r ngn convo...skrng zaman orang tak join event la wei

Comment by cruzados.inc on July 12, 2009 at 4:53 PM

oh..pasti jeles ngan itu barang kan..

Post a Comment